dinsdag 4 januari 2011

Ik word een BO-er!

Het is mij wat.
Het valt nog niet mee, om de status van BZ-er in te vullen. BN-er is natuurlijk nog véél lastiger. Daarom is oefenen in Zwolle misschien wel een mooi begin.

De eerste schok kwam drie weken geleden al, toen ik op straat werd aangesproken door een wildvreemde meneer die mij herkende van een foto in de regionale krant, De Stentor. Hij hoefde geen handtekening.
Diezelfde dag herkende mijn buurjongetje me ook. Nou kende hij me al, dat scheelt, maar toch. Hij vroeg wel heel bewonderend: “U stond gisteren in de krant hè?”
Dat doet wel iets met je. Om nou te zeggen dat je er kapsones van krijgt, gaat misschien wat ver, maar het streelt wel je ego.

Vanmorgen werd het menens!
Nadat ik er anderhalve week geleden in ben geslaagd om 2000 aandelen voor ‘Het Zusje van Vroeger’ te verkopen via TenPages.com, werd ik uitgenodigd voor een live radio-interview bij RTV-Oost. Voor degenen die dat gemist hebben, het is terug te beluisteren op http://goo.gl/5M7dH.
Had ik gedacht me rustig te kunnen voorbereiden door een tijdje als Bekende Zwollenaar door het leven te gaan, word je zomaar ineens een Bekende Overijsselse. Of heet dat een BO-er?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten