vrijdag 24 december 2010

€ 1.685,- VOOR SERIOUS REQUEST !


Vandaag met veel plezier € 1.685,- overgemaakt aan Serious Request :




Lieve allemaal,

Allereest wil ik alle aandeelhouders die deze donatie aan Serious Request mogelijk hebben gemaakt ontzettend bedanken:

Paskwillie, Honey76, Boekentip, Pegasus, Johan Bordewijk, Huug, Pallieman, Saskia66, Spunk, rcvo, Miel Blok, Tom Barten, LeroyLesleyJules, Fokkelien, Wessel Sikma, Marina Zoet, Richard.2000, Hilvers, Jerry Vermanen, Hamoedie, KKMKKM, Jennx, Aileen, Denkstof, Jogo, Martina Bernard, Anyta, m.de.man, Marius Langenberg, Marco Geldermans, Schoterbos, Maurice Jorna, Martijn Krul, Romeo, Djoke, TGeraeds, Sandyman, Michiell89, Tegenstribbelaar, HanzsZut, BenW en AMBouman. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben…

Toen ik dinsdagmiddag in een opwelling bedacht, dat het misschien wel een leuk idee was, om mijn aandelenverkoop voor ‘Het Zusje van Vroeger’ te koppelen aan een donatie aan Serious Request, heb ik geen rekening gehouden met dit uiteindelijke resultaat. Ik dacht: Ach, wellicht levert het me wel twee, misschien driehonderd aandelen op. Dat zou leuk zijn. En daarnaast een donatie van pakweg € 500 aan Serious Request vond ik een mooie gedachte.
Het uiteindelijke resultaat kwam in de verste verte niet overeen met mijn verwachtingen.

De dinsdag liep redelijk zoals verwacht: 24 aandelen verkocht, met daarmee € 60 in de pot voor Serious Request. Een mooi resultaat voor de eerste (halve) dag.

Op woensdag ging het al wat harder. Aan het eind van de dag had er ik weer 104 aandelen bij. De teller stond inmiddels al op € 320 ten bate van Serious Request. Een eindresultaat van € 500 leek mij nog steeds een mooie streven.

Donderdag heb ik met stijgende verbazing naar mijn beeldscherm gekeken. Het ging steeds sneller. Bij iedere nieuwe aandeelhouder kreeg ik een mailtje van Tenpages. Dus wilde ik direct de gulle gever persoonlijk bedanken, en twitteren dat de zaken voorspoedig verliepen. Het tempo waarin dit gebeurde was op een gegeven moment bijna niet bij te houden. Ik wist niet wat me overkwam.
Het eindresultaat: Maar liefst 674 aandelen verkocht en een donatie van € 1.685 voor Serious Request!

Dat betekent dat 17 kinderen een jaar lang naar school kunnen. Een klas vol!

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik Twitter flink misbruikt heb. Het woord SPAM is gelukkig niet genoemd (of ik heb het gemist), maar in mijn eigen beleving heb ik me daar in ernstige mate schuldig aan heb gemaakt. Mijn excuses daarvoor, maar het was het waard!

Ik ben heel erg blij met het resultaat. Een fantastisch bedrag voor Serious Request, maar ook het feit dat mijn boek nu werkelijk wordt uitgegeven maakt me bijzonder blij. Ik heb er hard voor gewerkt. Veel gepromoot en de publiciteit opgezocht en nu is het dan zover! Mijn 2.000 aandelen zijn verkocht en na de feestdagen ga ik aan de slag met ‘mijn’ uitgeefmanager! 
Via deze blog blijf ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Het avontuur gaat beginnen! 

1 opmerking: